banner_img
voluntr_icon

Het Sterken van Migrante Vrouwen

Stichting SPAI's Toewijding aan Gelijkheid en Rechtvaardigheid!

Ondersteun Migrante Vrouwen!

Rechten voor Iedereen: Voedsel, Onderdak, Vrijheid, Goed Leven & Werk

Het Sterken van Migrante Vrouwen: Een Einde aan Onrecht!

about_img

De stichting zet zich in voor de rechten van kwetsbare migrantenvrouwen om economische en sociale onrechtvaardigheid uit te bannen. We voeren projecten uit voor duurzame armoedebestrijding.

about_icon1
Levens transformeren

Wij voorzien economische en sociale rechtvaardigheid voor kwetsbare migrantenvrouwen, waarbij inclusie, vrijheid en duurzame oplossingen in hun dagelijks leven worden bevorderd

about_icon2
De stilte doorbreken

Het versterken van de stem van kwetsbare migrantenvrouwen, het aanpakken van de diepere oorzaken van blijvende verandering in de economische en sociale rechtvaardigheid

about_icon3
Een einde maken aan de uitbuiting

wij versterken uitgebuite migrantenvrouwen in Nederland, bieden juridische ondersteuning en zijn hun stem tegen misbruik en onrecht

Ontdek projecten die van vorm veranderen

Kleine acties, grote impact

Maak deel uit van onze missie om kwetsbare migrantenvrouwen te empoweren en een verschil te maken.
Uw bijdrage speelt een cruciale rol bij het creëren van positieve verandering.

Over Stiching SPAI

De stichting heeft als doel: pleiten voor en helpen van kwetsbare migrantenvrouwen om hun rechten te begrijpen, als een langetermijnoplossing om een ​​einde te maken aan economisch en sociaal onrecht.

Onze visie is ervoor te zorgen dat elke kwetsbare migrantenvrouw het recht heeft op economische en sociale rechtvaardigheid, wat op de lange termijn volledige inclusie, vrijheid en duurzame oplossingen zou creëren voor de problemen waarmee kwetsbare migrantenvrouwen in hun dagelijks leven te maken krijgen.

De belangrijkste missie van Stichting SPAI is om de stem te zijn van de stemloze, kwetsbare migrantenvrouwen die het slachtoffer zijn van verschillende kwesties die hun economische en sociale rechten schenden.