Over Ons

De stichting heeft als doel: pleiten voor en helpen van kwetsbare migrantenvrouwen om hun rechten te begrijpen, als een langetermijnoplossing om een ​​einde te maken aan economisch en sociaal onrecht. Dit doen we via verschillende projecten en programma’s gericht op het duurzaam verlichten van de armoede onder migrantenvrouwen.

Wij hebben een visie

Onze visie is ervoor te zorgen dat elke kwetsbare migrantenvrouw recht heeft op economische en sociale rechtvaardigheid, wat op de lange termijn volledige inclusie, vrijheid en duurzame oplossingen zou creëren voor de problemen waarmee kwetsbare migrantenvrouwen in hun dagelijks leven te maken krijgen.

We zijn op een missie

De belangrijkste missie van Stichting SPAI is om de stem te zijn van de stemloze, kwetsbare migrantenvrouwen die het slachtoffer zijn van verschillende kwesties die hun economische en sociale rechten schenden. Stichting SPAI streeft naar een systematische verandering in een systeem dat de vooroordelen van kwetsbare migrantenvrouwen niet erkent.

Modus Operandi

Marginalisering is de alledaagse ervaring van kwetsbare migrantenvrouwen die hun rechten in hun land van vestiging niet begrijpen. In Nederland worden veel migrantenbruiden geïmporteerd en seksueel en economisch uitgebuit. Zij begrijpen niet dat zij, ongeacht geslacht en ras, net als iedere andere vrouw in Nederland recht hebben. Bij stichting Spai werken we met gekwalificeerde advocaten die slachtoffers helpen hun rechten te begrijpen. Wij strijden voor de vrouwen wanneer zij geconfronteerd worden met intimiderende misbruikers of mensenhandelaars. Wij zijn de stem van de stemloze kwetsbare migrantenvrouwen die het slachtoffer zijn van verschillende problemen.

Via onze methode krijgen de vrouwen economische en sociale rechtvaardigheid.
Uiteindelijk veranderen we het ineffectieve systeem via onze methode.

Word vandaag nog een supervriend

Sluit je bij ons aan om kwetsbare migrantenvrouwen te versterken en positieve verandering te creëren.